poniedziałek, 5 maja 2014

Spring Is In The Air

Niby mamy już wiosnę, ale z tą "wiosenną" pogodą jest różnie. Za oknem na zmianę, deszcz, słońce, deszcz, słońce itd. Dlatego chociaż na Stardoll mogę stworzyć coś iście wiosennego i nastrajającego pozytywnie. Zaczęło się od tego, że chciałam stworzyć mocny makijaż z użyciem fioletu i różu. Potem poszło już gładko. Użyłam różowego blazera z Callie's Picks, bo pasował tu najbardziej. Może się wydawać, że użyłam tu spódniczki, a jednak jest to sukienka przykryta bluzką. Myślę, ze to był dobry krok, bo i urozmaiciłam kolorystycznie całość i zakryłam niezbyt ładną górę sukienki. A teraz coś naprawdę szalonego, postanowiłam użyć kopertówki z kwiatami jako ozdobę nad paskiem różyczką. Użyłam błędu z możliwością powiększania, zmniejszania i przekręcania ubrań na doll i myślę, że efekt jest doskonały. Do dopełnienia całości, i dodania odrobiny elegancji użyłam prostych, czarnych platform. 
Myślę, że całość prezentuję się ładnie.


Blazer - Callie's Picks | Bluzka - Basics | Kopertówka i pasek - Special Offer 
Sukienka - Pretty n' Love | Buty - Fallen Angel

Jak wam się podoba moja propozycja na rozjaśnienie tej troszkę pochmurnej wiosny?
Dajcie znać w komentarzach!

5 komentarze:

  1. Na szczęście u mnie nie jest tak, źle. Słońce świeci, niestety temperatura nie przekracza 11 stopni, więc na rower nie mam szans :( Szkoda, mam jeszcze wolne do czwartku (matury) i chciałam wykorzystać ten czas na uprawianie jedynego sportu, który lubię ;p
    Co do stylizacji, to jak dla mnie zdecydowanie za różowo...Ogólnie stylizacja jest ładna, wszystko do siebie pasuje, ale nie trafia ona w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też nie tak źle - słońce + niska temperatura ;) co do stylizacji - lubię róż, ale jak dla mnie za dużo go trochę :) ale wszystko do siebie dobrze pasuje - oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja. :) fajnie użyłaś tej torebki :) może bym tylko zmieniła buty. są trochę za ciężkie do tej stylki.
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna i świetny makijaż! *o*
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziewczęco i ze gracją ...

    OdpowiedzUsuń

Wasze opinie oraz komentarze mile widziane! To bardzo motywuje do dalszej pracy.

Copyright by Hannah. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Hannah's Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena