poniedziałek, 5 maja 2014

Baby Blue

Co prawda pokazywałam już tą stylizację na blogu Stardoll-For-Poland, ale postanowiłam, że podzielę się z wami nią ponownie, gdyż naprawdę, ogromnie mi się podoba. Dostałam wtedy za zadanie stworzenie stylizacji o temacie "Pastele". Na początku zbytnio mi to nie wyszło, lecz za drugim podejściem byłam zadowolona z efektu. Połączyłam bardzo delikatny błękit z białym kolorem, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Buty postanowiłam oddalić lekko w szarości i można powiedzieć, że pasują idealnie do włosów :)
Aby nie było nudno, postanowiłam założyć doll okulary w dość żywym, niebieskim kolorze. Z całości jestem bardzo zadowolona. Bardzo mi się też podoba sposób, w jaki ułożyłam blazer. 
Oceńcie sami efekty mojej pracy.


Okulary - Callie's Picks | Blazer - Decades | Top - Callie's Picks | Spódnica - Voile | Buty - Special Offer

Jak wam się podoba moja interpretacja tematu "Pastele"?
Czekam na wasze opinie!

7 komentarze:

  1. Stylizacja jest bardzo dobra, okulary dodałaś niepotrzebnie, psują trochę cały efekt :( Jeszcze takie pytanie, ten blazer tak nie wygląda? W sensie przerobiłaś go?

    OdpowiedzUsuń
  2. Regino, wybacz, że nie w odpowiedzi ale Blogger odmawia posłuszeństwa.
    Nie, blazer tak nie wygląda na Stardollu. Ale tutaj chodzi o grafikę, żeby nie było tak nudno. Po za tym, chciałam wpasować ten blazer do stylizacji, a niestety spódnica odmawiała posłuszeństwa, wychodziła po za blazer, tworząc niezbyt ładny efekt. W ten sposób miałam szansę zrealizować moją wizję. Co do okularów.. hmm.. nie wiem, mnie jakoś za bardzo nie rażą, ale i tak dziękuję za szczerą opinię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak coś to mi nie przeszkadza to, że poprzerabiałaś tylko tak myślałam, że raczej za fajny jest, żeby był taki na sd, a szkoda :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba :) a o grafice nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję Kingo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Piękna i ta grafika! Zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja jednak założyłabym inne buty. :)
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń

Wasze opinie oraz komentarze mile widziane! To bardzo motywuje do dalszej pracy.

Copyright by Hannah. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Hannah's Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena