niedziela, 4 maja 2014

Powitanie

Witajcie!

Z tej strony Hania! Może na początek wam coś o sobie powiem. Mam 15 lat, interesuje się modą oraz muzyką. Gram na fortepianie, projektuję ubrania i bardzo lubię grać na Stardoll. Ten oto blog będzie w głównej mierze poświęcony Stardollowym stylizacjom i makijażom. Będzie mi pomagała moja przyjaciółka, asia01. Na początek wstawiam dla was stylizację iście Street Stylową. Mam nadzieję, że wam się spodoba!


Opaska - Nelly | Bluza - Downtown | Spodnie - Basics | Torebka - Special Offer
Bransoletki - Callie's Picks | Buty - Special Offer


Mam nadzieję, że spodoba wam się to co tu będziemy robiły.
Gorąco zachęcam do obserwacji bloga!
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ładnie przedstawiona stylizacja, nie bardzo podobają mi się te buty i bransoleta, ale ogólnie jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna grafika :) ogólnie stylizacja mi się podoba, ale ta bransoleta niezbyt mi tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo prosto ale to nie znaczy że źle. Bo stylizacja jest śliczna. Bardzo mi się podoba. Szkoda że nie mam tej torebeczki ;c
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń

Wasze opinie oraz komentarze mile widziane! To bardzo motywuje do dalszej pracy.

Copyright by Hannah. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Hannah's Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena