wtorek, 6 maja 2014

Street Fashion

Dzisiejsza stylizacja jest w stylu Street Fashion. Na początku chciałam wykonać coś w kolorach niebieskich, błękitnych, ale eleganckiego a skończyło się na street style'u. No nic, myślę, że efekt końcowy jest dobry mimo, że nie miałam zbytnio weny. Całość jest ogólnie pastelowa i delikatna. Nie bijcie mnie tylko za buty, nie wiedziałam jakie tu dobrać, więc wybrałam jakieś blisko pasujące kolorystycznie. Jak już wsadziłam stylizację do Photoshopa zaczęłam się bawić jakimiś cieniami, kopiowaniem mojej doll oraz zmniejszaniem przezroczystości i wyszedł mi w ogóle nie planowany, ale ładny efekt. Hm.. nie wiem co tu by jeszcze napisać, więc po prostu dam wam już stylizacje.


Sweter - It Girls | Bluzka - Fudge | Spódnica - Original Future | Buty - Special Offer

Jak wam się podoba moja stylizacja?
Czekam na wasze komentarze!

3 komentarze:

  1. Podoba mi się, nie jest przesadzona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie sweterka z tą koszulką pod spodem. Ja tak długo się zastanawiałam jak mozna tą bluzkę pod spodem połączyć. :)
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń

Wasze opinie oraz komentarze mile widziane! To bardzo motywuje do dalszej pracy.

Copyright by Hannah. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Hannah's Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena