czwartek, 8 maja 2014

Here Comes The Sun

Dzisiaj wstawię wam kiedyś zrobioną przeze mnie stylizację. Bardzo mi się podoba. Tworzyłam ją jakoś na początku marca, wtedy kiedy chciało się słońca. Jest delikatna zachowana w kolorze ecru i białym. Całość ogólnie wpasowałam w taką słoneczną scenerię. Myślę, że wam się spodoba.


Żakiet - Killah | Bluzka - Chanel | Perły - Fallen Angel | Kopertówka - Royalty | Spodnie - Basics | Buty - Nelly 

Jak wam się podoba moja stylizacja?
Dajcie znać w komentarzach!


5 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się góra, spodnie mi tutaj trochę psują efekt, zmieniłabym je na jakąś spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja, zgadzam się z tym ze spodnie trochę tu nie pasują, ale tak to jest ok.
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka delikatna, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna :)
    KicziKinga

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna . Chana....

    OdpowiedzUsuń

Wasze opinie oraz komentarze mile widziane! To bardzo motywuje do dalszej pracy.

Copyright by Hannah. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Hannah's Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena