poniedziałek, 19 maja 2014

Haute Couture

Jest po 2:00 w nocy, a ja robię stylizacje, ach ta szalona ja. Przejdźmy do samej koncepcji stylizacji, która jest dla mnie niewyjaśniona. W zasadzie, to ostatnio znalazłam w szafie ten naszyjnik i postanowiłam zacząć się nim bawić. Przyszedł mi pomysł do głowy z powiększeniem go i daniem go na ramiona. Zrealizowałam go dopiero teraz. Dał on efekt iście Haute Couture. Aby stylizacja nie była zbyt przesadzona ( ponieważ taki ogromniasty kołnierz to chyba nie jest coś zwykłego ) dodałam bardzo proste rzeczy. Myślę, że stylizacja wygląda ładnie i  interesująco, więc jest na czym oko zawiesić ;) Zobaczcie sami.



Naszyjnik - Tingeling | Srebrny Pasek pod kołnierzem - Pretty'n Love | Sukienka - Basics | Niewidoczny Pasek - Bonjour Bizou | Spódnica - PPQ | Torebka - Chanel | Rajstopy - Fallen Angel | Buty - Fallen Angel

Co sądzicie o mojej stylizacji?
Czekam na wasze komentarze! :)

3 komentarze:

Wasze opinie oraz komentarze mile widziane! To bardzo motywuje do dalszej pracy.

Copyright by Hannah. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Hannah's Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena