sobota, 17 maja 2014

Fly Away

Dawno mnie tu nie było, haha. Niezbyt miałam wenę, czasu też nie miałam za wiele, no ale w końcu jestem. Dzisiejsza stylizacja jest zainspirowana wiankiem z Riviery. Moim zdaniem jest bardzo ładny. Dlatego chciałam stworzyć coś, co będzie tak jak on delikatny i eteryczny. Na początku zaczęłam od makijażu i fryzury. Potem dołożyłam ( z trudem, wielkim trudem ) ciuchy. Jako, że ostatnio w Polsce nie jest za dobrze z pogodą, postanowiłam dać do ręki płaszczyk przeciwdeszczowy. Stylizacja kojarzy mi się trochę z jakąś wróżką, nie wiem czemu. 


Wianek - Riviera | Bluzki - Voile, Basics | Spódnica - Archive | Płaszcz - Callie's Picks | Buty - Riviera

Co sądzicie o mojej stylizacji?
Też macie dość tej przytłaczającej pogody?
Czekam na wasze komentarze!

5 komentarze:

Wasze opinie oraz komentarze mile widziane! To bardzo motywuje do dalszej pracy.

Copyright by Hannah. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Hannah's Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena