sobota, 10 maja 2014

Black & Yellow

Jak już zdradza tytuł przygotowałam dla was coś w kolorze żółtym i czarnym, mianowicie makijaż! Tak, pierwszy makijaż na moim blogu, świętujmy! W każdym razie jest to dość odważny makijaż. Na pewno największą uwagę przykuwa tutaj żółta szminka, która podsunęła mi pomysł na stworzenie takiego dosyć oryginalnego makijażu. Użyłam tych kosmetyków :

Są ustawione dokładnie w takiej kolejności w jakiej ich używałam.

Tutaj z kolei możecie zaobserwować postęp całego makijażu.



Mam nadzieję, że spodobał się wam mój makijaż!
Jeśli macie jakieś uwagi, bardzo chętnie ich wysłucham.
Jestem otwarta na konstruktywną krytykę :)

4 komentarze:

  1. nie byłam przekonana do kolorowych szminek, ale ten makijaż jest świetny ;)
    KicziKinga

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! bardzo mi sie podoba c":
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  3. starannie wykonany makijaż. podoba mi się :)
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń

Wasze opinie oraz komentarze mile widziane! To bardzo motywuje do dalszej pracy.

Copyright by Hannah. Obsługiwane przez usługę Blogger.

© Hannah's Fashion, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena